Müasir interfeysə malik sistem ilə siz xidmətlərinizi asanlıqla yarada və kateqoriyalara ayıra bilərsiniz. Xidmətlər menyusu sizin rahatlığınız üçün ən son dizayn və texnologiyadan istifadə edilməklə yaradılmışdır.

Xidmətlər

Xidmətlər strukturunu siçanla hər istiqamətə sürüşdürməklə rahat görüntü əldə edə bilərsiniz. Siz həmçinin xəritəni böyüdə və kiçildə bilərsiniz. Xəritənin mərkəzini itirmisinizsə, böyütmə düyməsinin yanındakı düyməni klikləməklə xəritəni avtomatik olaraq mərkəzə çəkə bilərsiniz.

Əvvəlcə bir kateqoriya yaratmalısınız. Bunun üçün ekranın ortasındakı Kateqoriyaların qarşısındakı “+” işarəsinə klikləyin. Kateqoriyanın adını daxil edin və Saxla işarəsini basın.

Kateqoriyalar əlavə etmək istəyirsinizsə, yuxarıdakı prosesi istədiyiniz qədər təkrarlaya bilərsiniz. Kateqoriyaların sayında heç bir məhdudiyyət yoxdur. Abunə olduğunuz plana uyğun olaraq xidmətlər yarada bilərsiniz.

Hər hansı bir Kateqoriyaya alt kateqoriya əlavə etmək istəyirsinizsə, onun yanındakı “+” işarəsinə klikləyin. Kateqoriya və ya Xidmət əlavə etmək istəyib-istəmədiyinizi soruşacaq. Kateqoriya seçimini seçin və alt kateqoriyanın adını daxil edərək onu yadda saxlayın.

Kateqoriyalar

Əgər siz altkateqoriyaya və ya kateqoriyaya xidmət əlavə etmək istəyirsinizsə, + işarəsini vurmalı və xidmət seçimini seçməlisiniz.

Xidmətin yaradılması

Xidmət əlavə etmək üçün yeni modal açılacaq.

Siz bütün menyuları yoxlamalı və Xidmətinizə uyğun olaraq məlumatları əlavə etməlisiniz.

Əvvəlcə Xidmət Təfərrüatları menyusunda əsas məlumatları doldurmalısınız.

Xidmət təfərrüatları

Şəkili: Randevu qeydiyyatı zamanı xidmət şəklini görəcəklər.

Ad: Xidmət adını daxil edin.

Kateqoriya: kateqoriya avtomatik olaraq seçilmiş olacaq, lakin ehtiyacınız olduqda onları dəyişə bilərsiniz.

Qiymət: xidmət qiymətini yazın. Valyuta burada lazım deyil, çünki siz onu parametrlərdə seçirsiniz. Məsələn, 50.00

Müddət: xidmət müddətinizi yazmalısınız. Buradakı seçimlər Ümumi Parametrlərinizdə təyin etdiyiniz vaxt aralığının uzunluğu ilə görünür. Əgər siz 10 dəqiqəlik vaxt intervalı seçmisinizsə, seçimlər 10 dəqiqəlik intervalla görünəcək. 10, 20, 30, 40 və s.

Randevudan əvvəl bufer vaxtı: Xidmətə başlamazdan əvvəl sizə əlavə vaxt lazımdırsa, onu burada təyin etməlisiniz. Məsələn, xidmət sahəsini yeni müştəri üçün hazırlamağa ehtiyac duyularsa.

Randevudan sonra bufer vaxtı: Xidməti bitirdikdən sonra sizə əlavə vaxt lazımdırsa, onu burada təyin etməlisiniz.

Təkrarlanan xidmət: Təkrarlanan xidmətlər əlavə etmək istəyirsinizsə, bu seçimi aktivləşdirməlisiniz.
Təkrarlanan xidmət nədir? Bəzi xidmətlər müəyyən vaxtda başlayır və bitir. Məsələn, göz həkimi ilə görüşünüz var. Həkim gözünüzü yoxlayır və görüşü bitirir. Bu xidmət növü təkrarlanmır. Amma elə xidmətlər də var ki, onlar birdəfəlik təyin olunmur. Məsələn, göz həkimi sizə on gün müalicə verməlidir və təbii ki, bu on gündə xəstələr klinikaya getməlidirlər. Bu xidmət növü təkrarlanan xidmətdir.
Bu seçimi aktivləşdirdikdən sonra təkrarlanan xidmətlər üçün bəzi seçimlər görünəcək. Təkrarlanan xidmətiniz yoxdursa, təlimatın bu hissəsini keçə bilərsiniz.

Təkrarlanan Xidmətlər

Təkrarla: Siz müştərinin Xidmətdən nə qədər tez-tez istifadə edəcəyini seçməlisiniz. Bunun üç seçim var:

Aylıq
Həftəlik
Gündəlik

Aylıq Təkrarlanan Xidmət: Xidmətiniz ayın müəyyən günlərində təkrarlanırsa, siz Aylıq seçimini seçə bilərsiniz. Müştərilər ayın günlərini və ya hər ayın ilk bazar günü, sonuncu çərşənbə, üçüncü cümə günü kimi həftənin günlərini seçə biləcəklər.

Həftəlik Təkrarlanan xidmətlər: Xidmətiniz həftənin müəyyən günləri üçün təkrarlanırsa, bu seçimi seçin. Məsələn, hər həftənin 1-ci, 3-cü və ya 5-ci gwnw təkrarlana bilər.

Gündəlik Təkrarlanan xidmətlər: Xidmətiniz hər gün və ya hər N gündən bir təkrarlanırsa, Gündəlik seçimini seçməlisiniz.

Sabit tam dövr seçimi vasitəsilə təkrar xidmətlərin tam müddətini məhdudlaşdıra bilərsiniz. Məsələn, seans 10 dəfə baş tutacaq. Bu halda biz bu seçimi aktivləşdirərək 10 dəfə daxil edirsiniz. Bu sahədə dəfə seçimindən başqa ay, həftə və gün seçimləri mövcuddur. Bu seçimi aktiv etməsəniz, müştəri bron edərkən Xidmətin nə qədər davam edəcəyini müəyyən edəcək.

Sabit Tezlik seçimi vasitəsilə seans tezliyini təyin edə bilərsiniz. Aylıq təkrarlanan Xidməti əlavə etsəniz və bu seçimi aktivləşdirməklə ayda 5 gün seçsəniz, müştəriniz bron edərkən ay ərzində beş gün\vaxt seçəcək. Və ya Həftəlik təkrarlanan xidmət əlavə etsəniz və Sabit Tezlikdə həftədə 2 gün yazsanız, müştərilər bron edərkən həftənin yalnız 2 gününü seçə biləcəklər. Bu seçimi deaktiv etdiyiniz zaman müştərilər üçün heç bir məhdudiyyət qoymursunuz.

Ödəniş: Bu seçimlə siz rezervasiya zamanı təkrarlanan xidmətlərinizin necə ödəniləcəyini təyin edəcəksiniz. İki seçim var:

Müştərilər yalnız 1-ci görüş üçün ödəniş etməlidirlər.

Müştərilər bütün seanslar üçün ödəniş etməlidirlər.

Yalnız ilk görüş üçün ödəniş almaq lazımdırsa, birinci variantı seçə bilərsiniz. İkinci variantı seçsəniz, müştərilər bütün seanslar üçün bir dəfəyə ödəniş etmək məcburiyyətində qalacaqlar.

İştirakçı sayı: Bu seçimlə siz müştərilərinizin Xidmətə fərdi və ya qrup şəklində qoşulacağını təyin edə bilərsiniz. Əgər onlar fərdi qaydada bron etməli olsalar, Tək seçimini seçin. Əks halda, siz Qrup seçimini seçə və iştirak edəcək müştərilərin maksimum sayını təyin edə bilərsiniz.

Qeyd: Xidmətin qısa təsvirini daxil edə bilərsiniz. Bu məlumat müştəriyə onlayn randevu aldığı zaman görünür.

Əmədaşlar menyusunda siz həmin xidmət üçün xidmət göstərən əməkdaşları əlavə edə bilərsiniz. Sadəcə əməkdaş əlavə edin düyməsini sıxıb əməkdaşı seçin. Xidmətin qiyməti əməkdaşın göstərdiyi xidmət qiymətindən fərqlidirsə, Xüsusi qiyməti aktivləşdirin və əməkdaş üçün xüsusi qiyməti daxil edin.

Xidmətlər Əməkdaşlar

Vaxt cədvəli menyusunda siz Xidmətiniz üçün xüsusi vaxt cədvəli qura bilərsiniz. Xidmət üçün xüsusi vaxt cədvəlini konfiqurasiya etmədiyiniz halda Parametrlər > İş saatlarında təyin etdiyiniz vaxt cədvəli varsayılan olacaqdır. Əgər sizə Xidmət üçün xüsusi vaxt cədvəlinə ehtiyacınız varsa, əvvəlcə “Xüsusi vaxt cədvəlini konfiqurasiya et” seçimini aktivləşdirməli və Xidmət üçün uyğun vaxt cədvəlini təyin etməlisiniz. Xidmətin iş saatı müəssənin iş saatı ilə eynidirsə seçimi aktivləşdirməyə ehtiyac yoxdur.

Xidmətlər vaxt cədvəli

Əgər xidmətinizin vaxt cədvəli hər hansı bir gün üçün fərqli olacaqsa, siz onu XÜSUSİ GÜNLƏR alt menyusundan çıxara/daxil edə bilərsiniz. Sadəcə “Xüsusi gün əlavə edin” düyməsini klikləyin və tarixi, başlama və bitmə saatlarını seçin. Məsələn, müəssisə üçün qeyri-iş günüdürsə, lakin bu xidmətin görüşləri qəbul etməsi lazımdırsa, siz həmin günləri bu alt menyuya əlavə edə bilərsiniz. Və ya müəssisə üçün iş günüdürsə, lakin bu xidmətin görüşləri qəbul etməməsi lazımdırsa, günün tarixini əlavə etməklə, lakin heç bir vaxt intervalı seçməməklə buna nail ola bilərsiniz. Nəticədə, gün məşğul olacaq və randevu qəbul etməyəcək.

Xüsusi günlər

Əlavələr menyusunda siz Xidmət əlavələri yarada bilərsiniz.

Xidmət əlavələri

Xidmət əlavəsinin adını, qiymətini, şəklini daxil edin.

Müştəri Xidmət əlavəsi seçdikdə, Xidmət əlavəsinin müddəti randevu müddətinə əlavə olunacaq. Müddətsiz satılan bəzi əlavələr ola bilər. Bu halda, müddəti boş saxlayın. Siz həmçinin Xidmət əlavəsi üçün maksimum miqdarı müəyyən edə bilərsiniz.

Bütün məzmunu tamamladıqdan sonra siz YADDA SAXLA düyməsini klikləyib Xidməti əlavə edirsiniz.