Bəzən üzürlü səbəbdən müştərilər randevuların vaxtını dəyişməyə ehtiyac duyur. Bu kimi hallarda siz xidmət göstərənə zəng edir və yenidən həmin müştəri üçün vaxt planlayırsınız. Bu kimi zənglər sizin istirahətinizi korlaya və ya söhbət zamanı əlavə vaxt itirməyinizə səbəb ola bilər. Müştərilərinizə sizi narahat etmədən randevularını rahat idarə etmək üçün Kalendar.az sistemi Müştəri hesabları təmin edir.

Müştəri panelinə girişi təmin etmək üçün əvvəlcə müştərilərə şifr təyin edib göndərmək lazımdır. Bunun üçün yeni bildiriş yaradın və “Yeni müştərinin yaradılması” hadisəsini və bildiriş növünü seçin.

Müştəri hesabları üçün bildiriş

Göndəriləcək e-poçtun mətnini tənzimləmək üçün “Quraşdır” düyməsinə klikləyin.

Müştəri hesabları bildirişinin tənzimlənməsi

Bildiriş şablonunuzu hazırlayarkən açar sözlərdən istifadə edin. Kimə bölməsi üçün Müştəri e-poçtu seçin və Yadda saxla düyməsini klikləyin.

Müştəri paneli bildirişləri üçün açar sözlər
Müştəri hesabları üçün açar sözlər

Beləliklə, müştəri ilk dəfə randevu bron etdikdə, təsadüfi parol yaradılacaq və bildirişlər vasitəsilə müştəriyə göndəriləcək.

Müştərilər parolu dəyişdirmək və randevuları idarə etmək üçün müştəri panelinə daxil ola biləcəklər.

Xahiş edirik unutmayın ki, müştərilərinizin e-poçtu həm də onların istifadəçi adı olacağına görə, e-poçt ünvanı sahəsini tələb olunan sahəyə çevirməlisiniz.

Müştəri paneli tənzimləmələri

Həmçinin, müştəri hesabları ilə bağlı verə biləcəyiniz səlahiyyətləri təyin edə bilərsiniz. Bunlara aşağıdakılar daxildir.

Müştərilərə görüşlərini yenidən planlaşdırmağa icazə verin.
Müştərilərə randevuların statusunu dəyişməyə icazə verin.

Panel tənzimləmələri

Hazırdır. Müştərilər rahatlıqla randevularını Müştəri panelindən idarə edə bilərlər.

Panel